fakta atau auta?



1. menurut kajian, jika seseorang ketawa 100 kali dalam masa 24 jam, orang itu mendapat manfaat kardiovaskular sama seperti bersenam selama 10 minit, dan menurut kajian keroncongemas, jika seseorang ketawa 100 kali dalam masa 24jam tanpa sebab, orang itu berpeluang mendapat sebuah katil yang ditempatkan di sebuah hospital bahagia. khas untuk dia jer tao tkda kongsi2..

2. menurut kajian, seseorang yang boleh mencapai hidungnya dengan menggunakan lidahnya sendiri, mempunyai IQ yang tinggi! dan berpeluang menjadi org yang dapat membahagiakan pasangan hidupnya!.. manakala keroncongemas punya kajian mengatakan, untuk mendapatkan lidah yang panjang adalah dengan menjelirkan lidah ke depan secara menegak sambil mendongakkan kepala sebanyak yang mungkin hanya selama 5 saat setiap hari.

3. menurut kajian, secara purata, lelaki mengeluarkan kentut sebanyak 1.5-2.5 liter sehari manakala wanita sebanyak 1-1.5 liter sehari, dalam julat 5-20 kali sehari. Ini bergantung kepada individu dan makanan yang diambilnya, manakala menurut kajian keroncongemas, jika seseorang lelaki dan perempuan yang bukan muhrim duduk berdua-duaan dan terkentut secara serentak dengan kuat, kebarangkalian setan yg berada diantara dua org ini akan terbelahak adalah tinggi iaitu hampir 87%.. dan kalo ada org lain disekeliling mereka pasti mahkluk 2 ekor nie kena kutuk kaw2 punyer..

4. menurut kajian, jika seseorang itu suka mandi malam, org itu mudah terkena penyakit paru-paru berair, dan kajian yg dilakukan keroncongemas mendapati seseorang yg suka mandi malam, adalah lebih mulia dari orang yang langsung tk suka mandi.. kire dah sama peel cam kambingla kalo tk suka mandi nie..

5. menurut kajian, duduk dengan lama dihadapan pc atau laptop boleh menyebabkan otot2 tubuh menjadi kaku dan keras, serta menjadikan mata pedih dan rabun.. dan keroncongemas mendapati.. ada diantara pembaca post ini yang telah menjelir2kan lidahnya setelah membaca fakta no 2 tadi..

6. fakta no 2 dalam post ini adalah bohong semata2.. buruk muka jelir2 camtu..

p/s : yuhuu.. :P

0 comments:

Pengikut