s A k i T h A t i


malam tadi aku jumpa nora danish.. ala pelakon terkenal puteri ngan yg kat iklan sunsilk kt tv tu.. aku ngan laki aku jumpa dia masa kitorang g pasar raya kt seremban.. boleh plak terjumpa dia kt situ.. ntah apa dia buat kat seremban tak tau la plak mungkin ada pengambaran kot.. bila dia nampak kitorang si nora danish nie pon tegur la kitorang.. berborak la pasal diri masing2.. yerla cam dah lama tak jumpa nie macam2 la yg dijadikan topik perbualan.. yg aku dok perasan si nora nie asyik dok peratikan laki aku jer dari sejak tadi.. bual2 jugak.. mata aku nie menjeling2 jugak.. berceritalah pasal kandungan aku yg dah masuk ke 4 bulan nie.. perut aku pon dah makin membesar.. hermm macam2 jugakla si nora danish nie bagi tips2 dan petua masa mengandung.. dalam dok sedap berborak tu tetiba aku rasa nak ke toilet plak.. aku pon g la toilet sementara laki aku ngan si nora danish tu terus berborak.. bila aku kuar dari toilet aku g la balik ke tempat laki aku ngan si nora tadi.. korang nak tau apa yg berlaku? punyalah aku naik angin 1 badan! ada ker si nora tu sedap2 jer berciom mulut dengan laki aku depan org ramai!.. aku dah hilang sabar.. aku maki2 nora tu.. tak cukup dengan maki aku amek kasut ntah sapa punya aku jumpa aku ketuk2 kepala dia dengan tumit kasut tu! yg laki aku buat tak bersalah plak.. eiiiiii geramnyer aku!!! naik darah aku ni tao sampai mengah2 aku jadiknya.. kita dengan perut memboyot diaorang bole sedap2 bercengkerama!!! kecoh satu plaza jadiknya.. hati isteri mana yg tak sakit tengok laki dia buat macam tu.. nauzubillah! tuhan jerla yang tau perasaan aku masa tu.. tup2 laki aku goyang2 bahu aku.. kenapa sayang?.. ehhh boleh plak dia tanya kenapa? apa perasaan korang kalo ada kat tempat aku??? pastu laki aku goyang aku lagi.. then dia cakap.. dah2 la tu sayang.. asal ngigau jer abang kena tendang kena tumbuk.. huh! baru aku tersedar yg aku tengah bermimpi.. heeeeee... aku rasa2 perot aku.. boleh plak mimpi ngandung dah masuk 4 bulan.. ngeeee tapi perasaan sakit ati kat nora danish masih tebal walopon aku dah semakin sedar bahawa itu semua mimpi belaka.. sehinggalah masa tgk tv tadi ngan laki aku.. sambil2 tu bercerita pasal mimpi aku jumpa nora danish kat suami aku tetiba muncul plak dia kt iklan tv tu.. laki aku dok gelak terkekeh sebab aku terus tukar channel lain bila nora danish tu muncul.. huuu benci benci benci..

0 comments:

Pengikut