s H O p ! N G & s T R e S s . .

Aku tak tahu nape aku rase stress skang. rase cm nk mara je. mgkin sbb tepengaruh dgn mimpi2 pelik lagi menyeksa zahir dan batin. aaahhh geramm!! Rase cm nk teruskan mengetok kepala seseorg dgn tapak kasut bila teringatkan dia. tak pasal2 je nora danish yg kena. tapi sape suh awak masok cmpo dlm mimpi saya? sy tak bole lupa itu!! tidak!!! aku ade rase sdikit sakit ati dan geram pada laki aku jugak kerana gelakkan aku pasal tu. sukala tu kan. pompuan lawo. cuba klo yg ciom abg tu pompuan yg tak lawo dan tua mesti abg temuntah2 bila syg cite.. aaarrrgghhhh!!! nk jerit je rase. oleh itu abg didenda.. abg mesti belikan syg baju baru! mesti! syg nk 2 pasang.. nk yg jenis dress. kalo nk ilangkan rase mara dan stress syg kene shopping.. tgh shoping pon. tgh pilih2 mane y bekenan kat online.. syg order abg byr ehh ehh ehh ehh... terima kasih..!


p/s: sape2 yg ade online butique yg best2 bolela suggestkan pada sy ye. kat facebook sy. sy tgh mood nk shoping..terima kasih..

0 comments:

Pengikut