TABIK SPRING!

Selamat pagi sume.. Apa khabar? camne weekend korang? seronok? Tak puas cuti lagi ehh? tau takpee... Tatkala ni kan seronok kalo dapat gi jenjalan makan angin ataupon SHOPPING..! Hahahh.. dalam hati (ada ke duit aku ni nak shopping?)  Okay.. Cakap pasal shopping korang sume dah beli ke baju raya? kan da nak dekat raya nih.. haah ek.. cepatnya masa.. tetiba je da nak puasa.. Kalo shopping time puasa mesti penat.. pastu ada ke masa? Ahah! jangan risau sbb sekarang ada duit sume boleh dapat.. sekarang ni kan orang shopping depan komputer jerk. Siap ada orang tolong hantarkan. Tup2.. Da sampai depan uma. hehe. jimattt.. Ok ckp pasal shopping online ni plak aku ada satu tempat BAEK PUNYER! nak tahu kat mana? Aha! Jomla beramai-ramai gi ke laman ni  http://www.aniseshop.com/. Kenapa kena pergi ke situ? sbb barangan yang dijual kat situ sumenye best2.. Ala korang gi la tgk dulu cuci2 mata dulu.. Okayla sebenarnya tuan punye butik ni (kalo dulu online tapi sekarang dah ada butik yang nyata lagi bersuluh k..) ni kawan aku masa sekolah dulu.. Aku kagum sangat dengan dia. Teringat dulu time gi balik asrama sama2 kat bustand larkin.. hahaha.. Tapi apa pon dia mmg seorang yang tabah dan mempunyai semangat yang sangat tinggi.. Tabik springla kat ko Nis.. Sedar tak sedar dia dah pon ada 3 orang hero.. hahaha. teringat masa terserempak kat NSK KL masa nak beli makanan ringan, hero2 dia sedang mengendong jajan2 sampai nak salam pon tak cukup tangan.. hahahaha.. kelako.. 
okay balik pada tajok shopping tadi, Anis ni launching butik dia hari ini, isnin, 2 julai 2012. so bila launching kedai baru pastinya ada potongan harga yang gila2 kan? sesiapa yang berada berdekatan sekitar batu caves bolehla datang ke butik anisse yang terletak bersebelahan dengan giant batu caves. Kalo aku dekat aku pon da lame pergi ke butik ko nis.. Tapi apakan daya.. huhu.. (dalam hati membuak2 nk shopping kat butik ko. ahahah..) okla, kepada anis (klo ko sempat baca blog aku ni la) aku doakan ko berjaya dengan karier ko dan apa jua yang ko lakukan.. Aku bangga dengan ko. Aku harap ko dapat bersaing dengan bussineswoman yang hebat2 kat luar sana tu. dan klo ade promosi atau diskaun yang hebat2 jangan lupa bagitahu aku.. hahahaha.. insyaallah 1 ari nanti kalo ade rezki dan jodoh dapatla kita jumpa yer.. amin..

0 comments:

Pengikut