k 0 N v o


16/10/2010.. minggu depan arie sabtu bini aku konvo DLPV. aku memang teringin nk g konvo bini aku dari dulu lg. dulu mas dia konvo DPV aku tk g sbb segan heheheh yerla masa tu tunang pon tk lg.. skang dah jadik bini aku.. So bila dia konvo nanti yg g tengok akulah dengan baby kitorang kt dlm perut dia.. kire anak kitorang nie dalam perot lg dah terima advance diploma la gamaknyer.. heheheh.. aku tgk kt laman web ciast ada bagi aturcara majlis konvokesyen tu. hoho.. aku tengok ketibaan ibu bapa jer yg ada.. abeh kalo aku as a husband tk bole la ek? keh keh keh.. betol beb aku dah check kt senarai aturcara majlis tu.. tk da pon tulis ketibaan suami/isteri & anak2. hua hua hua huahhh.. ala.. tkkan dia nk tulis camtu plak ek.. normally yg g konvo student nie mestilah mak bapak/penjaga student tu kn.. owh.. aku nie kan penjaga.. penjaga gol.. ehh salah.. penjaga bini akula.. so? kita jumpa lah nanti kt konvo yer adik2 sekalian.. owh yer.. dari 14 hingga 17/10 nie jugak ada pertandingan kemahiran Malaysia kt Ciast.. semua dijemput hadir.. web ciast yg tulis camtu ehh.. aku tolong2 promosikn jer.. bolehla nanti aku tgk junior aku si bedul ngan si marzuki tu bertanding..

0 comments:

Pengikut