B a Y a N G a N G u R a U a N . .

Hari-hari setiap kali abes mandi aku akan membelek perotku di depan cermin.. wahh ade peningkatan. Perutku semakin besar..! Bila duduk bersila terasa semakin mengah dan jenuh utk bangun. Kini kain baju kurungku semakin ketat dan semestinya cangkuk tidak dapat lagi berfungsi seperti biasa. Setiap kali aku memasukkan tangan ke dalam kocek jaketku utk mengambil gula2 terasa ada sesuatu yang menggelembung seperti bonggol. Huuuu.. Aku sedang mengalami suatu perubahan yang luar biasa yang tidak pernah aku lalui sebelum ni. Akan datang macamnela agaknye rupa aku ni ekk? mesti bulat cm ikan buntal. Aloh... mesti da tak cantik lagi. (Macamla sebelom ni cantik! huhu) Tapi suami aku ckp dia suke tgk pompuan mengandong. Ape yg menarik sgt tak tahula. Pastu bile perot da besar mesti tak boleh gi pasar mlm lagi. Nnti perotnye telanggar org dpn. Pastu nnti kene saman atas tuduhan gangguan seks sbb perot da langgar bumper org depan. Hohoho! Ngerinye.. Ok da taknk bayangkan yg bukan2 lagi. Sekarang nk bygkan hari konvo sabtu ni cmne. Ada 2 3 org yg da booking nk pegang perot aku. Waa geli geli.. Tak pernah ade yg sentuh perot ni sejak mengandung selain suamiku. hehe.. Okla nk benti merepek. Nnti smbg lagi ye..

0 comments:

Pengikut