p E d ! h n Y E t u H a N s A j A Y g t A h U . .

Sejak akhir2 ni aku rase tak sihat. idong berair je. nafas pon panas. demam selsema dan sakit tekak. pale pusing.. nk mkn panadol tak bole. aku elergik ubat. nnti da bengkak mata ade yg ejek aku hantu ju-on. sedey.. jadi kenela tahan sampai sembuh sendiri. seksa wooo.. jadi aku kene bykkan berehat. tapi tak berehat sgt pon sbb byk keje yg perlu disetelkan mklumla skang da ade uma sendiri dn kuarga sendiri. oleh disebabkan kondisi badan aku yg panas dan amat ideal utk pelbagai penyakit len menumpang aku dianugerahkan 3 mata ikan. bukan ikan punya mata tapi sejenis ulser mulut yg warna putih then belobang ditgh tu. 3 sekali aku dapat. jgn jeles.. pedih gile nk mkn. yg paling seksa nk gosok gigi. setiap kali terasa pedih aku akan menjerit tak pon genggam tgn kuat2 tak pon hentak2 kaki. huuuu.. kemudian mengalirla air mataku.. sob sob sob.. bilala penyakit ni nk sembuh? tapi takpe.. tu sume anugerah dari Allah yg dinamakan penyucian dosa. huuuuu.. sekian.

p/s : gambar di atas adalah hiasan semata2..

0 comments:

Pengikut