o N j 0 b ...















Hari senin nie g mantin lg antar budak kecik nie mendaftar diri onjob kt nssdc. ermm mujurlah dah ujung taon.. mujur gak ujung2 taon nie tk banyak kejer aku nk setelkan.. cuma satu jerk projek yg tak siap2 lagik.. mini CIM.. my big bos pon dah asik tanya jerk pasal mini cim nie.. tp aku sendiri terkekang dengan masalah pic yg digunakan pada board controller utk servo.. arghhh raser cam nk gigit2 jer servo2 tu.. so for the first day tunang aku kt nssdc nie aku menemankan beliau mendaftarkan diri.. haha cam bebudak sekolah plak nk berteman2.. yerla sapa lg yg nk antar dia dengan barang2 dia dari shah alam.. kalo dia bole drive sendiri takper.. nie harap jerk ada lesen tp hampeh.. aku rasa dulu masa dia amek lesen sampai lulus mesti dia kenen2 pegawai jpj kt sebelah dia kot.. ahahahaha.. gurou je yerk sayang ehh.. tkperlah sebulan dua nie aku ajar dulu.. kalo ikotkan aku dan abah dia memang tk berani nk bg lepas dia drive sengsorang.. nanti bila dah expert sendiri bawaklah keter ehh sayang.. dalam seminggu dua nie pon aku akan start ngajar bebudak insep.. so bolehlah gi kejer sesama ngan tunang aku.. tp aku nk dok kat mana ek? haha umah ajim la jd mangsa persinggahan aku.. ala sebelom nie pon aku ulang alik mantin-shah alam gak.. tapi disebabkan buah hati ada kat mantin so terpaksalah aku mendekatkan diri kt mantin jugak.. apa2 hal senang.. tapi tk bolehlah ari2 aku dok mantin.. banyak lagi urusan kat shah alam tu.. tak taulah kalo dah kawen nanti camana.. fening2..

0 comments:

Pengikut