d U i T t E p I . . .










Ari nie aku nk citer pasal carik duit tepi di alam maya.. kt internet la.. ada 1 program dari google yg dipanggil adsense membolehkan pemilik laman web atau blog mencari pendapatan dengan menyertai program nie.. ala ramai dah tau dah.. tk yah bgtau kot.. so aku pon join lah benda alah nie.. tp yg aku nk citer sebenarnya adalah.. betapa susahnya aku nk dapat duit adsense nie.. aku rasa sebab aku tk memaksimumkan kot kaedah yg di ajar oleh google atau pengunjung memang tk berkenan langsung nak klik kt iklan google kat blog2 atau laman web sebab.. 1 dorang dah tau kalo dorang klik pon kadang bukannya dorang dapat apa yg dorang carik.. 2. dorang tk untung pon tapi pemilik blog yg untung.. so hasilnya google adsense aku jugak yg tk bertambah2.. dah 2 bulan dah dok takat tu jer jumlah duit yg aku dapat.. tu pon dah 2 taon register.. nk kata hampeh pon hampeh jugaklah.. so sesapa yg ada tips nk bagi duit adsense aku bertambah tolonglah pm aku yerk.. tolong yer.. aku pon nk rasa gak duit dari google nie.. ahahaha ok. wa cincau..

0 comments:

Pengikut