k E d A i M a K a N s A k E R i . . .















Lama dah kitorang tk makan kat kedai makan nie.. kali nie berkesempatan jugak kitorang makan kat kedai nie.. lepas abis waktu kejer dan hantar barang2 si nadiah kat asrama, kitorang singgah makan kat kedai makan sakeri.. ala kedai makan yg kitorang ceritakan kat blog nie taon lepas.. peh dah setaon tu.. masih dimiliki oleh pemilik yg sama , pekerja yg sama dan masakannya pon masih sama.. cuma harganya dah sedikit mahal jer.. huhuhu.. tunang aku yg beria nk makan kt situ so aku pon ikotkn jerla.. memang aku pon teringin jugak nk makan kt situ.. maklumlah dah lama tk g makan kt situ.. bagi aku lah.. rasa masakan nya memang boleh tahan.. order sup tulang.. ermm bole la.. kalo kat ani sup aku bg 4.5 bintang.. kalo kt kedai makan lenggong seksyen20 3.5 dan kalo kat sup utara seksyen19 aku bg 4 bintang.. jd kat sakeri nie aku bg 3.5 bintang.. masih boleh membuka selera aku la..

0 comments:

Pengikut