P a N t A i K e L a N a N g . . .



















Jeng jeng.. semasa ketiadaan budak kecik nadiah tunangan ku itu aku pon merehatkan minda bersama-sama rakan serumah yang juga tidak bercuti dikala kenkawan yang lain sibuk membujangehatkan diri berminggu2 lamanyer.. (maklumlah dorang status student lg memanglah dpt cuti berminggu2..) hanya aku, hafiz dan hj.bedul jer yg mengisi ruang 2 tingkat lot corner umah sewa kitorang nie jerlah yg berhasil membuat keputusan drastik untuk memenatkan diri berkhemah di pantai Kelanang banting. bukan g 2 3 ari pon.. gi semalam jer.. kol 10 mlm g makan kat sup utara seksyen 19.. tup tup merancang dengan penuh kelamkabutan.. dan persetujuan di capai untuk membawa khemah yg boleh muat 2 org jer.. sampai kt kelanag kol 1.30pg pacak khemah borak2 kunyah2 lantas hafiz bahri selaku pilot dan pakar komputer teratak14 telah selamat berdengkur.. aku pula selaku tukang cop duit dan pakar robotik dan persenjataan teratak14 tak dapek nk lelapkan mata.. hanya duduk mengadap ombak memukul sayu pantai Kelanang yang akhirnya surut jam 5.15 pagi.. manakala sang bedal.. eh salah.. hj.bedul pula selaku pakar GPS dan Geoinformasi membaringkan diri di atas hamparan 2 helai kain pelekat sebab khemah telah di conquer oleh hafiz dan aku.. ngeeee.. lek jer hj.bedul baring2 sambil mendengar radio kt hanphone mahalnyer.. tapi tak lama selepas itu kedengaran juga akhirnya suara ala2 anak paus menyahut2 diantara hafiz dan hj.bedul.. huhuhu tinggal lah aku sensorang melayan perasaan sambil menghisap sebatang objek dibaluti kertas dan di dalamnya ada tembakau cap mildseven.. abih sekotak sebab layan perasaan.. nk tidor mata tknk ngantuk.. redbull punyer hal la nie.. aper2 pon hajat kitorang nak tido kat tepi pantai malam tu termakbul.. aku post dulu lah.. ader kejer.. nanti aku sambung balik.

0 comments:

Pengikut