P a k A B u..



Alhamdulillah kenyang.. erk.. baru lepas makan.. heheheh.. td aku gi makan kat restoran baru di seksyen 19 shah alam.. sebenarnya sebelom nie pon aku dah selalu gi kedai makan tu.. tp dulu tuan punya kedai india muslim.. rasernya lah kot.. tapi skang buat pertama kalinya aku g kedai tu pada tahun 2010 nie tetiba dah bertukar menjadi
Restoran Pak Abu. aku sememangnya lebih gemar makan di kedai2 yang macam nie.. cam biaser menu yg menjadi test menu aku adalah nasi goreng kampung dan sup kosongnya.. haha simple jer kan menu test aku kat mana2 kedai makan.. so bila nasi goreng aku dah sampai aku pun tak sabar2 nak menelan.. dengan bismillah aku test sup kosong dia dulu.. hullamak.. nie sudah bagos.. memang raser sup la.. kadang sesetngah kedai nie mentang2 mintak sup kosong memang rasernyer pon kosong.. then aku pon memulakan adengan mengunyah.. haha gembiranya hatiku bila dapat melihat ketulan2 daging.. ayam.. dan udang!.. nie baru nasi goreng kampung pilihan aku.. dengan rasa pedas yang menawan lidahku aku teruskan kunyahanku sambil melihat2 senarai menu kt kertas menu kedai makan pak abu nie.. yes! 3.50 jer harganya.. ok what!.. maka dengan ini aku bagi 4.5 bintang kat kedai makan nie dan akan terus menjadi port aku untuk makan lah selepas ini.. ha.. lg satu.. restoran nie ada blog sendiri.. sekian.. aku nak sambung kejer aku..

0 comments:

Pengikut