28 N O V E M B E R 2 0 0 9 . .


1. Comel tak? Spupu aku sume dengki bile aku dpt bunge ni. Kata dorg 'eii bestnye dapat bunge.. aku nk jugak. suhla shah belikan aku satu..' Huh! Bole blah.. Jgn harap!
2. mcm pernah dgr jek ayat ni. siap ade alamat kat mane bunge ini dibeli. siap tanda tangan sekali tuh..
3. Ini adalah gubahan bunga duit rm120 tanda hantaran rm12 ribu dari pihak lelaki ke pihak perempuan. Duitnye smpai skang ssh gile nk bukak..

Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar. Harini seperti korg semua sedia maklum hari majlis pertunangan aku. Aku gembira dapat jumpe semua adik beradik tunang aku. Bukan senang nk jumpe sume. Yerla masing2 da bekeluarga. Kepada kwn2 yg tak dapat dtg tu aku tau korg mesti nk tgk live dr blog ni kan. Tapi malangnye disebabkan masalah teknikal tak dapatla dibuat secara live. Video yg ade kat blog ni pon aku amek mase tgh tunggu pihak lelaki dtg. Pastu tunjukkan pada sepupu aku cmne cara nk rakam video ni gune laptop. Setting punye baik ingatkan pihak laki nk sarong cincin kat dlm bilik rupenye mak aku naik atas bgtau yg aku kene turun bawah sbb lebih senang. So disebabkan nk rakam gune laptop, tak bolela laptop tu dibwak ke bawah. nnti kang jatoh bederai aku jugak yg tak bole nk siapkan report tesis aku nnti. tapi korg sume jgn risau, camera man ade. Gambar ade video pon ade. setiap saat dirakam dengan jelas tanpa tinggal sesaat pon. hehe.. siap ade yg zoom jerawat aku lagi. hohoh! Malu aku.. Semua gambar dan video tu adik aku tgh kumpulkan. So aku rase sokla kot aku uploadkan di sini utk tatapan kalian. heheh.. Wat mase ni aku cume ade 1 gambar jek. Special sgt! Diberi khas dari tunang tersayang.. Heeee..Klo nk tgk cincin tunang sok aku tunjukkan k.. skang ni da malam. kol 1.25 pg da. Mata da ngntok.. penat weh.. tadi pakai bulu mata palsu tahan berjam2 so mata ni letih. ni pon terasa cm ade bulu mata tuh lagi. okla..nnti sok aku update lagi k.. edisi khas majlis pertunangan Jamarolshah & Nadiah.. kita saksikan bingkisan yg belom lagi disediakan esok..


0 comments:

Pengikut