h A R i y G B e R s E j A R a H . .



1. Ketika bakal mak mentua menyarungkan cincin. sorry tak nmpak muka coz yg amek gmbr ni tak profesional. heee..
2. Kami yg sedondon versi tak cukup pencahayaan.
3. Kami lagi versi tersenyum lebar sbb pencahayaan yg cukup. hee.
4. Bersama sepupu2 yg vogue. sape yg nk bekenalan dengan spupu2 aku ni bole bg komen di sini. tapi yg baju wane itam tu da ade org cop. hehe.
5. Hantaran biru, pihak perempuan beri ke pihak lelaki. hntran pink sebaliknya. tgkla pihak pompuan bg siap mangkuk tingkat. hehe.. hantaran pompuan ke lelaki 17 dulang (tak termasok mangkuk tingkat tu yer) dan hantaran pihak lelaki ke pompuan 13 dulang. gmbr yg kat atas tu tak cukup 2 dulang lagi sbb duit gubahan bunga yg rm120 dan album duit rm6 ribu da disimpan oleh abah bagi langkah keselamatan. hee..
6. Ni kek yg pihak laki bagi. sedap keknye. besar dan puas hati sgtla senang kata. len kali bole lagi tempah pada kila. thanks kila.

So, pada sesape yg tak dapat hadir semalam korg wajib datang mase aku kawen nnti k. bawak hadiah sekali jangan lupa. hehe. kepada yg datang semalam terima kasih diucapkan. kepada aisha dan aini thanks sgt2 sbb datang. siap bawak kuih bingka ubi lagi. mak aku ckp sedap. hehe. kepada kawan2 yg nk datang tapi byk halangan yg mendatang, thanks walaupon korg tak datang tapi aku tahu korg mesti doakan yg terbaik utk aku dan shah. kepada sedara mara dan bakal2 ipar duai yg bagi kata semangat dan ucapan tahniah terima kasih sgt2 yg tak terhingga. semoga doa2 yg baik dari kalian semua dimakbulkan. amin..

0 comments:

Pengikut