A k T i v t I h A R i N i . .

Huh! sungguh penat hari ni.. Sekarang ni aku da kat kg. Naik bas pg tadi kol 8.45pg (tapi bas dtg lmbat). Sampai je di stesen bas Melaka, mak bawak baju kurung suh tukar sbb nk pegi umah anak kwn abah kawen. Pastu balik dari umah org kawen, aku ikot mak gi menjemput org dekat2 uma aku tuh dtg mase aku tunang nnti. Bukan senang tao bakal pengantin sendiri ikot menjemput. Jgn men2. hehe.. sebenarnye ikot mak sbb naik kete mira. Mira yg bawak. Tak pernah rase lagi naik kete dia. So, ade peluang aku naik jela. Mike2 yg pegi ialah mak, mak unggal (ni mak mira. sbbkan beliau anak pompuan tunggal, maka diberi gelaran begitu), kak gee bersama anak beliau yg tak geti duduk diam itu, aku ngn mira. Senang kata dlm kete tu cume ade pompuan2 cntik lagi jelitawan. Hohohoh..! Pas gi menjemput kitorg yg jelitawan lagi menawan ni sume pegi makan kat gerai dkt2 situ. Mak yg belanje. Yerla penat menjemputla katakan. Tak diberi minum atau makanan pon. huhu. Okla. Sampai sini jek utk kali ni. Sok2 belom tentu lagi bole post sbb da BUSY.. Da daaa..

0 comments:

Pengikut