K e S k U d A i ...


Arini aku kat skudai plak.. ader kejer sket kt UTM Skudai.. bukan kejer aper pon.. cuma jd tech supporter kepada customer aku yg kena wat presentation ari rabu nie.. so sampai ari rabu la aku menetap katskudai nie.. tk kesahla sumer perbelanjaan ditanggong beres.. tapi yg bestnyer aku gi skudai ngan 3 org abg yg mana sorang tu umur dia dah sebaya ngan mak tunang aku.. hua hua hua..best betol la dengan dorang nie.. aku sorang jer yg umur 20 an.. yg dorang nie 37 ke atas.. macam2 dorang bercerita pasal masa bercouple.. masa bertunang.. sampai lah dorang dah ada anak.. hahaha amek pengajaran nie dari pengalaman dorang. yg paling aku setuju bila dorang kata masa ko bertunang nie ko tunjukkanlah sikap dan perangai ko yg sebenar.. sbbnya biarlah bakal bini ko terima ko jd suami dia sebab ko adalah ko.. jgn nanti dah kawen baru nk tunjuk perangai yg sebenar2nya.. at least kalo ko nk putus tunang pon ko belom kawen ngan dia.. tkderla dia jd janda.. takderla dia menyesal ngan ko sekali menyesal. ermmm ada betolnya jugak.. lg satu abg2 nie cakap pompuan nie sebelom diijabkabulkan dia belom sepenuhnya menerima kita.. bila ko dah selamat akad nikah jer haa memang dia dah mengharapkan ko dan menerima ko sepenuhnya.. erm.. yeker??? yang tu aku rasa aku kena tanya pompuan la ek.. aper2 pon misi aku kt sini sebenarnya bukan tujuan kejer sebenarnya.. sbb aku cuti ari isnin sampai rabu..so apa salahnyer dapat carik duit tepi sambil beramal jariah dan dalam masa yg sama aku dapat dengar pengalaman abg2 yg dah kawen dan jauh beza umurnya ngan aku nie.. huhuhu.. ibarat sambil menyelam, sambil minum air, sambil terkentot la kirenya.. wawawawa

0 comments:

Pengikut