M a J L i S t U n A N g . . .

Alhamdulillah.. aku masih diberi kekuatan dari yg maha esa utk terus hidup sebagai hambanya dimuka bumi ini, mencari rezeki dan menjalani kehidupan sebagai insani. sepanjang 2 minggu nie langsung tk sempat nk update blog nie.. syukur aku disibukkan dengan kerja dan bukannya perkara yg merugikan.. aperpon terima kasih banyak2 buat ayah, mak ngan kak fiza dan abg zam yg banyak membantu aku dalam persiapan untuk majlis pertunangan aku ngan nadiah yg secara rasminya akan dibuat pada 28hb 11 nie.. kitorang aritu tunang tk buat pon majlis.. dan kedua2 belah keluarga bersetuju buat majlis pada hujung tahun nie sebagai memenuhi syarat dan adat. lagipon dah atok nadiah yg request camtu.. aku tkda halnyer.. bapak aku pon tkder hal.. kalo dah jodoh tak ke mana.. syukur.. kini dengan komitmen dan dengan kesabaran kitorang dah nk kawen dah.. aku kira2.. kitorang bertunang setaon setengah jer.. so bulan 6 taon depan insyaAllah.. kami akan diijab kabulkan.. kepada sesapa yg kompius beh bek tkyah nk kompius2. lain padang lain belalangnya.. lain org lainlah halnya.. 2 minggu berturut2 nie.. keje g awal.. kol 9 mlm baru balik.. sampai ker ari sabtu ngan ahad tkder masa nk kuar ngan tunang aku..penyudahnyer nadiah g shopping brg pon bertemankn si ruby. minggu nie plak aku sibuk ngan projek.. sabtu ahad pon tk cuti.. nie pon curik2 masa update blog sebelom tido.. xper.. selagi kejer aku tu membawa hasil aku akan kejer.. kejer kan satu ibadah.. mata aku dah kuyu sesangat.. sambung nanti jerla...

0 comments:

Pengikut