mengidam main jongkang jongket!



arini raya ke 3.. raya cina daa... lepas subuh pak buyung ajak mak buyung g sarapan nasi lemak kt pekan mantin kedai pak hj sebelah stesen minyak petronas.. dah kenyang melantak nasi lemak peparu kitorang pon balik ke pangkalan tentera kolej lagenda.. heheh.. pasal apa aku kata pangkalan tentera? korang masuk sendirila kawasan kolej lagenda mantin tu.. kena bertembung ngan pak guard yg kerek nah ko.. di jelingnyr kiter cam kiter nie penjenayah.. tadi jer aku nk masuk simpang jln UTL 12 ada 1 pak guard tu semacam tengok aku.. sempat aku membebel masa drive marahkan sikap pak guard yg tk harmoni langsung tu.. aku angkat tangan boleh plak dia cekak pinggang! dia ingat kitorang nie couple agaknya merayau2 kt situ.. sekali aku debik kan aku yg masuk dlm lokap heeeee... dahla bonggol bukan men banyak.. sejak dilaksanakan 1 enter 1 exit kt lagenda nie kitorang terpaksa menempuah hampir 9 bonggol pergi balik.. dah la tu nk g kedai beli laok yg jaraknya tk sampai 500m dah jadik lebih kurang 2 km.. huu wat abes minyak keter jer.. aku taula skang tengah fames moto 1Malaysia.. tp kalo dah menyusahkan org dgn 1 enter 1 exit ko tu bertolak ansurla sket dgn resident yg ada kt kawasan lagenda nie.. apa salahnya buat 1 enter 10 exit heeee... nk wat camner.. kalo ikotkn hati nk jer aku letupkan pos2 keselamatan pasukan tentera legenda nie.. tp nanti kena charge pengganas plak aku nie.. ehh jauh dah aku membebel.. sampai kt blok kitrog tetiba mk buyung ajak men jongkang jongket.. teringin sangat dia nk men jongkang jongket kt taman permainan depan blok kitorang tu.. tp tk dijongkang dan dijongketkn la jongkang jongket tu.. kang tk masal2 baby kitorang kuar sebelum waktunya.. sekadar melepaskan gian mak buyung nk duduk kt jongkang jongket tu jer.. hehehe.. adakah ini dikatakan mengidam? ehh mengidam bukan untuk makanan jer ker?

0 comments:

Pengikut