setiap yg lebih mesti ada kurangnya..


semalam g bank amek duit hasil google adsense kt blog kitorang nie.. cukup mudah.. guna western union jerk.. tkyah nk tunggu sampai sebulan ke 2bulan kalo guna Cek. dah lama tk makan duit google nie.. masa kerani bank tu bagi duit tu aku kirela.. rm30x.xx sahaja.. aik awat sket bebenor padahal aku dpt dlm 10x.xx USD dollar sbb kebiasaanyer aku dpt 3xx.xx.. rupernyer baru aku perasan.. yg nilai tukaran matawang usd ngan RM dah menurun kepada 3.05150.. huhu.. gitulah kn dalam setiap yg lebih pasti ada kurangnya.. dalam kes nie aku bg contohlah ehh.. bagosnya nilai tukaran USD nie menurun adalah kalo pembeli dari Malaysia beli brg kt US akan dapat mengurangkan nilai kos belian dalam ringgit Malaysia.. tp yg tak bestnyer bila hasil google adsense aku pon jadi makin sket huhuhu.. kalo korang nk tgk online Universal Currency converter nie dia linknyer.. http://www.xe.com

0 comments:

Pengikut