BMRT 2010.















sebelom aku update kt website company, sukacita aku nk publish kat sini dulu la.. syarikat kami, JMS Technologies Solutions, hari nie membuka tempahan kepada mereka yg berminat membeli Basic Mobile Robot Trainer 2010. dengan harga yg berpatutan, BMRT 2010 ini amat sesuai digunakan oleh tenaga pengajar yang berkaitan, para pelajar IPTA/IPTS, organisasi atau orang perseorangan terutamanya yg berkecimpung dalam bidang elektronik dan pengaturcaraan. BMRT 2010 ini disertakan dengan manual, perisian untuk pengaturcaraan serta akan diberikan sesi kelas khas sekiranya dibeli pada kuantiti melebihi dari 5 unit. untuk mengetahui harga dan maklumat selanjutnyer bolehlah hubungi kami melalui alamat email jmscare@gmail.com atau layari http://www.jmstechsolutions.co.cc OK. skang nk citer pasal len plak.. minggu nie aku sedikit penat dengan job kt Beranang. sampai over time ke malam plak semalam.. nk tinggalkn bini sensorang kt umah tk beranila plak.. last2 dgn dia sekali aku angkot.. hahaha.. nasiblah bini aku setia menemani.

0 comments:

Pengikut