t A k t A u t A j O k . .

Dah lama aku tak update post. smpai suami aku dok bising bila nk update sbb pengunjung blog kami da berkurangan. bulan puasa ni biasala bz sket. aku tak abes2 ngn bz. sbbkan bz tula aku rasa puasa tahun ni cepat sgt da nk berakhir. pejam celik pejam celik da 20 puasa. jadual mengajar plak pada waktu petang. jadi agak payah aku nk sediakan juadah berbuka lebih awal. hari2 laki aku kene buka minum air dulu. lintang pukang aku memasak sebaik je smpai uma. mana taknye kol 7 baru abes kelas. kol 7 tula baru nk punch card. pastu nk gi beli laok basah lagi. bila plak lagi nk masak. kesian kami. huuuu.. takpela wat mase ni takde baby lagi. klo da ade esok lusa mintak dijauhkanla klas petang. hehe. tetiba aku teringatkan besday laki aku yang da lepas. kejap je berlalu. tak sempat nk bagi hadiah. wahaha.. dia ckp bila besday dia, dia tak nk hadiah tapi dia plak yg nk bg hadiah pd aku. bestkan? tapi klo besday aku, aku plakla yg kene bg dia hadiah. huuu.. tak pernah2 seumur idop aku bg hadiah kat org lain time besday sendiri.tapi takpela kite tunggu je nnti. pandaila aku nk ngelat. hehe. abang, syg doakan abg dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. ari2 syg masakkan sedap2 utk abg walapon simple. hasilnye perot abg da belipat lipat. tu hadiah jugak tu. hadiah yg tak dapat kat mana2 tau. mmg sgt2 susah nk dpt. jadi abg perlu maintainkan lipat2 di perot abg tu k.. eh eh aku da ngarot da ni. lebih kurang 1 jam da nk bebuka ni. ape arini yg aku nk masak ek? ari2 otak ni dok pk. okla smpai sini je post kali ini. nnti klo free lagi bolela aku update. babai. selamat berpuasa dan selamat hari raya..


p/s : cuti ari minggu lepas sgt seronok bila balik kota tinggi dan berpuasa di sana. tambah seronok bila setiap malam ade acara rebot merebot oleh si kenit anak2 sedara laki aku. setiap malam watkan kami sume penonton tergelak2 terguling2 bila menontonnye.. bila pulakla kami nk dapat hero2 mcm si kenit si kenit tu?

0 comments:

Pengikut