L e T i H ...


Minggu yg sedikit meletihkan.. anyway bagoslah kan.. letih carik rezeki bukan cari pasal.. heheheh.. dua ari lepas kena outstat ke Melaka dgn sorang staff bernama shahsarwan aka kwn baik aku la kn.... padahal sepatotnya kena siapkan dlm masa 1 hari jerk sbb minggu lepas dah 2 kali aku berulang alik siapkn kejer aku tu tp tk setel2 jgak.. tk setel disebabkan kekurangan bahan teknikal dan kajian yg mendalam terhadap aplikasi visual c++ ke atas sejenis makhluk yg digelar robot yg pandai main bola sepak.. haha.. kn ker skang demam bola sepak.. aperpon dpt jugak aku setelkan kejer aku setelah aku ngan wak bermalam kt sana tanpa membawa baju persalinan.. nie lah first time aku terpaksa berjauhan dgn bini aku setelah sebulan lebih jadik suami isteri.. sebelom nie sekadar lmbat amek dia kt tempat kejer jer.. mujurlah ada iza ngan kak huda bolehlah tolong aku tumpangkan isteri aku kt umah dorang.. balik2 dari outstat wak pon menghantar aku ke nssdc.. sesampai jerk kt nsddc terus jerk kena pou dgn samseng mantin.. hahahaha kalo nk selamat kenalah bayar wang perlindungan 10 hinggit dan automatik akan jadik ahli kelab D24.. siot jer kan geng2 nie.. tak pasal2 aku ngan bini aku jadik geng D24 dorang.. tp no hal la.. dpt gak melantak durian.. nak makan durian kt aping tk tau la dpt ke tak.. payment pon tk dpt2 lg.. insyaAllah minggu depan setel r semuanya.. amin.. berbali kepada geng D24 tu sebenarnya staff2 nssdc la.. jgn korang ingat pertubuhan kongsi gelap plak.. kt sini durian sekilo rm 5 ke rm 7.. kt tempat len tk tau r.. apa2 pon yg penting kejer aku dah setel.. pas nie menghadap beberpa lg projek sebelom start mengajar bebudak insep.. rasernyer dah dekat sebulan baru nie aku dpt posting kt blog nie.. tp kn.. kalo aku yerla kot bz ke sana ke sini.. bini aku nie ye ker bz.. ekekekkee.. ntah2 bz ngan bisnes dia jual coklat kt laptop tu kot.. ekekekeke.. kejer syg.. jgn men game jerk..

0 comments:

Pengikut