b U s Y b U s Y b U s Y !


Fuh! Lega apabila segalanya berjalan dengan lancar. Kenduri di Melaka berjalan lancar, di Johor pon berjalan lancar. Alhamdulillah.. syukur kepada Allah. bila da naik cuti kawen ni da tentu byk kerja yg da menunggu utk disettlekan. tu yg lame tak update blog. mesti korang excited nk masok blog kami pastu kecewa sbb tgk blog kami tak diupdate. huhuuu.. bila da busy, idea nk update blog pon takde. sejak kami kawen, walaupon sbtu ahad mesti busy. 2 minggu lps family aku dtg. atok & nenek pon ikot jugak. jenuh nenek aku memanjat tangga uma aku yang tingkat 4 ni. hoh! sian nenek. mesti nenek serik nk dtg lagi uma kami. keh keh.. smbil gelak atok perli baik punya 'apsal ko tak sewa tinggi lagi?' wahahaha.. aku pon gelak jela. bila mereka sume masok je uma, mak pon belek uma aku cm nk beli uma. dari ruang tamu smpaila ke dapo. pintu dapo sume dia bukak. pintu bilik ape tah lagi. pintu bilik air pon same. pastu mak ckp 'besar jugak uma ko ni. biliknye pon besar.' adik aku plak ckp 'eii.. bestnye uma kakak..' heeheh.. kembang kejap. dia tak tahu kitorg separuh nyawa mengemas uma tu dari pagi smpaila kol 3 ptg. sental bilik air, dapo, kemas stor, siap sembur minyak wangi lagi tau. minyak wangi hantaran plak tu. habis minyak wangi aku. wahahaha.. tula penangan mak bapak nk dtg tgk uma. nasibla uma tu baru lagi. jadi mmgla nmpak cantik lagi. klo uma aku tu mcm lab robotic kat nssdc ni tak ke payah dgn lantai kopak, berhabuk sejuta, bocor sana sini smpai daun pon bole masok kat dlm lab tu. huh! da wat gotong royong bersihkan gila2 smpai kene selsema pon tak dpt excellant. bengang aku.. tetiba plak kebengangan terserlah. ok balik pada topik, minggu lps kila dtg. tmbh plak aku tak sihat. kat nssdc ade kes yg kene h1n1. tapi nape tak kuarintin aku pon tak tahula. aku tunggu jugak nih. klo kene kuarintin bole balik kg. wahahaha.. okla aku da mula mengarut yg bukan2. aku nk smbg wat keje kat pclab robotic. ade masalah yg perlu diselesaikan sebelum bertambah masalah yang lain plak. ok bai bai..

0 comments:

Pengikut