k A M i d A P a T b A b Y k E M b a R !


Perhatian kepada semua. harini kami (shah & nadiah) dapat baby kembar. Ye..Anda tidak bermimpi. Ini mmg realiti. Kami dapat baby kembar. Walaupun kami baru saje bertunang dan lom lagi kawen mahu pon pegi kursus kawen, kami dah pon dapat baby kembar. Speechless right? heee speaking plak tetibe. Okla okla sebenarnye baby kembar kami ni dilahirkan oleh seekor arnab yg namanye Manis. Yee..Manis yg itam tu. Kita flashback balik detik2 aku dianugerahkan seekor arnab yang namanya Manis. aku dapat time besday aku bln 3 lepas. kat post yg lepas aku ade letak. korg bole tgk balik. Sekarang ni manis dah pon besar dan matang dan dah jadi IBU plak tu. huh sungguh mengagumkan! Manis yg kasar lagi ganas tu kini dah jadi IBU. 10hb 12 2009 pukol 6.05 pagi baby Manis dilahirkan. nasib tak lahir esoknye. Klo 11 hb 12 da tesame ngn besday Sultan Selangor. huu ape2 pon Manis mama ucapkan tahniah sbb da lahirkan baby cute dua ekor. tapi Manis kenela jaga baby tu elok2. bagila minum susu. klo tak nnti mati plak anak Manis. huhu.. Tadi aku gi jenguk Manis dan ucapkan tahniah pada Manis. Manis tgk je muke aku. kata tunang aku Manis tak bg anak dia susu sejak dia lahirkan anak dia. dia wat tak tahu jek. So aku dtg nk tgkla cmne keadaan dia dan nk bg semangat pada Manis. Memandai jek aku nk bg semangat. Heh.. Aku ckp pada Manis smbil renung mata Manis. Aku cakap ' Manis..tahniah ye sbb da jadik ibu. Manis kene jage anak Manis tu ye. Bagi minum susu. Jangan buat tak tahu jek. Manis da jadik ibu, Manis kenela sayang anak Manis. Saaayang Manis..' Pastu Manis seakan faham dengan ape yg aku ckpkan pada dia, dia terus jilat anak dia. Tecengang tunang aku. hehe.. Yerla dari pagi dia tgk Manis wat dek jek kat anak dia. Jilat pon tak bg susu lagila jauh sekali. Aku harap sgt Manis dapat jadik ibu yg mithali. Dapat besarkan anak2 dia dengan baik. Walaupon sekor da luka kat bahagian mata aku harap bolehla sembuh. Ape2 pon aku bangga ngn Manis sbb da dapat lahirkan zuriat dia sendiri sekaligus dapat jadi ibu. Aku pon dengan automatik jadi tak sabar nk jadik ibu. ngeee.. jadi ibu ni mulia tau. Klo tak, takkan syurga tu ade kat tapak kaki ibu, walapon kite tgk kat tapak kaki ibu kite tu berkematu. Hoh! Okla..smpai sini jek utk kali ni. Klo anak Manis da ade progress aku akan bgtau kemudian. Daaa..

0 comments:

Pengikut