h A R i 2 Y G m E m b O s A N k A N !

Klo la aku tau takde kls lbih baik aku dok je kat kg tak pyh balik cni. penyudahnye aku dok kat uma sewa ni men tenet ngn tgk tv jek. tu pon kekdg tv ni ok kjp tak ok. tapi aku tgk minggu ni bole plak on cm biase. kompius2. bile bukak tenet, perkara yg wajib aku akan bukak ialah, 1-my moshi monster(online pet), 2- my blog, 3- hanis zalikha's blog. moshi monster ni korg bole carik kat tenet pastu bela monster mane yg korg berkenan. tapi dlm byk2 monster aku rase poppet yg paling comel so aku amek dia jd anak angkat. heeee.. org2 yg da terpengaruh ngn online pet ni ialah ruby dn adiknye matun. so ari2 la aku ngadap natang ni. bg dia mkn pastu mainkan game utk dia supaya dia gembira. dia gembira tp aku yg penat. pastu belikan dia baju yg cntik2 pastu hiaskan uma dia dn dapatkan kwn utk dia. aku rase online pet ni utk budak2 tapi ade jugak yg da tua2 pn men online pet ni. bukan ape aku bosan tahap CIPAN sbb takde aktiviti nak buat. tunang aku plak gi jhor ade keje kat sane da 3 ari. tekontang kanting aku kat cni. klo tunang aku ade bole bwk aku gi 7eleven beli air sejok, beli coklat, beli aiskrim dn mcm2 lagi. nmpk sgt mcm bdk2! ala.. tunang aku mmg nk gi 7eleven pon sbb nk beli rokok. wajib setiap hari kene beli rokok okey! klo tak nnti dia mati. heeeeee.. pstu tunang aku bwk gi jenjln isik minyak motor. gi isik minyak motor pon nk ikot ke? mesti arr.. sbbkn rajin ikot gi isik minyak motor la aku tau cmne nk isik minyak tao. klo tak jgn harap. ha! lg 1 yg aku rajin nk ikot ialah bila pegi bank nk amek duit. heeeee.. sbb dlm bank sejok ade aircond. okla nk stop. nnti smbg lg k. daaaa..

0 comments:

Pengikut