R a Y E m E N j e L M a L a G i !

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir dan Batin kepada semua kwn2 yg berada di Malaysia.. ececeh.. mcm aku ni kat oversea plak. berangan je lebih. hehe. takpe, berangan je dulu. nnti klo ade rezki bolela merantau negara org. kan2? skang aku nk cite pasal raya kali ni. pg2 raya lagi aku da bangon da mandi pastu pakai baju sedondon ngn mak abah adik bradik aku. tema wane baju raye kami tahun ni wane maroon. pastu kitorg gi uma atok nenek blah abah. dkt je seberang jln. huhu.. tahun ni turn raye melaka, so aku raye kat melaka. atok pompuan yg blah mak aku dtg cni beraya kat sini. kak ngah yg bawak. sekali ngn fmly mak esah aku yg dok kl pon raye kat sini. meriah. sbbnye blah mak aku ramai spupu pompuan yg senget2 belaka. sumenye umur lebih kurg aku. tu yg best tu. lg tambah meriah bile ade nur qistina umairah & mohd fareez haikal anak kpd kak ngah, sepupu aku. dorg tu cute sgt2. mata sepet. suke panjat atas meja. walaupon meja makan! lagi2 si adik tu. kite sume tgh sedap2 mkn alih2 tgk dia da bediri kat ats meja. tapi dorg tetap cute. teringat mase aku kecik2 dulu mesti cute jugak kan? wahahaha.. perasan tak abes2. tahun depan tak tahu la dapat beraya bersama ke tak sbbnye ade kemungkinan beraya uma mak mentua kat kota tinggi.. heeeeee.. tapi kata bakal suami aku smlm tak kesah raya kat mane2. so aku nk raya ngn fmly aku kat perak bersama dengan suami tercinta.. ewahhh..!! berangan jek.. tapi doa2kanla ye smoga tahun depan aku dapat beraya dengan suami yg tercinta bersama mak abah adik beradik aku.. amin..

0 comments:

Pengikut