S y U k U r ...


Syukur Alhamdulillah.. akhirnye selesai sudah pendaftaran JMS Technologies Solutions dengan kementerian kewangan.. erm.. seperti yg aku harpkan.. balik dari arau harapyer permohonan aku register lesen kem. kew akhirnya menjadi kenyataan.. penat kt arau x ilang lg.. mungkin cuaca kt sana sedikit berbeza dari shah alam.. yerla baru nk berasimilasi ngan cuaca kt sana dah balik shah alam semula.. kt kuala perlis jugakla first time aku makan pulut durian.. aku mmg x pernah mkn makanan nie.. so nk terbelahak jugakla aku menelan.. sbb nk merasa punyer pasal.. aku makan jugak.. last2 pening kepala aku.. si lokman ngan pejal cam x cukup jer aku tgk dorang makan.. so aku nyer pulut durian si pejal yg abiskan.. 2pon aku dah pening2 walopon makan sket.. sebelom balik ke shah alam kitorang plan bermalam kt umah pejal kt taiping 2 malam.. sebab nk jalan2 kat taiping plak.. tp sebelom gerak ke taiping ptg jumaat tu kitorang sempat lg ke padang besar sekali lagi.. sebabnyer pejal nk beli cadar toto dan aku plak nk belikan teddy bear besar.. ermm.. dah nk kawen tp masih mintak teddy bear lagi.. tu la tunang aku.. beli jerla.. kang kalo x majok berbulan2.. penyudahnyer bila dah beli nk letak dalam rexton bos pon x cukup tempat.. tepaksalah plak aku dok dgn makhluk yg dah macam berok tu dalam keter.. ari sabtu kitorang g la jalan2 kt sekitar taiping.. g taman tasik ngan zoo taiping.. hermm macam2 jgak binatang kat sana.. kitorang memang pencinta flora dan fauna terutamanyer lokman muahahahaha.. x sabar dia ngan pejal nk tgk kambing gurun.. muahahahahaha... yg bestnyer kitorang masok dapat diskaun 30%.. sbbnyer pejal nyer ic alamat taiping.. huhu jimat 4 ringgit sorang..

0 comments:

Pengikut