s A l J u & M a N i S


Akhirnyer.. yg diidam2 kan syg dah dpt pon.. sempena ulangtahung kelahiran sayang yang ke 22 tahun.. aku memang dah lama nk hadiahkan tunang aku rabbit.. dan mengambil kesempatan dari hari cuti nie aku ngan tunang aku g beli 2 ekor rabbit yg comel.. hehehe kitorang beli kt midvalley.. tp aku nk carik sekor betina sekor jantan.. tp rabbit jantan takda.. beli jerlah dua2 betina.. kalo beli satu jer tunang aku cakap nanti rabbit tu tkda kawan.. iyor lah sayang abg ikot kn jer.. rabbit yg putih kitorang bagi nama salju.. sebab putih salju.. yg hitam kitorang bagi nama manis.. sebab hitam manis.. hehehehe.. aperpon selamat ulang tahun kelahiran yang ke 22 untuk tunangku tersayang Nadiah Hamdan.. semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan senantiasa berbahagia selalu.. jaga salju ngan manis elok2.. "Menyintaimu disepanjang perjalanan hidupku.."

0 comments:

Pengikut