k E n A n G a N t A H u N 2 o o 8

video

P
ejam celik pejam celik sekejap je kita da nak tinggalkan tahun 2008. sok da masok tahun baru 2009. sekajap je kan. rasenye tak puas lagi nak dudok kat tahun 2008. hehe. bkn ape sbnrnye bila da masok tahun baru ni umur pun jadi baru. hehehehe.. yg muda semakin tua, yg tua semakin ganyut, yg ganyut semakin kerepot..aku pulak semakin pandai memasak.wahahahaha.. banyak betul kenangan tahun 2008 ni.ada yg manis ada yg pahit. ada yg suka ada jugak yg duka. so arini aku nk mengimbau kenangan manis sepanjang tahun 2008 ni. awal tahun 2008 dlm bulan 4 cmtu aku internship kat ciast. aku jadi pengajar praktikal kat situ dan mengajar junior2 aku. alhamdulillah dorg dgr kata. yg seronoknye dorg pggl aku cik nadiah. rase mcm betol2 pengajar.hehe. pastu aku konvo diploma. seronok sgt bila pegang diploma. penat2 belajar 3 tahun inilah hasilnye. pastu aku masok nssdc kat mantin negeri 9. ni lagi seronok sbb pengajarnye tunang aku sendiri. aku dapat byk ilmu baru kat situ. selain dari tu aku dpt knal ngn kak shima sorg staff nssdc merangkap housemate aku. kak shima baik. dia baru je kawen bln lps.tak silap aku 29hb 11. lps abes nssdc aku dpt lanjutkan pljrn. amek cos yg same. aku berjaya lepasi temuduga tu. pastu aku sewa kat uma junior aku. aku dpt adik2 yg baik semuanya. aku pegi ke genting highland ngn tunang aku dan kwn2 ciast yg lain sempena besday tunang aku yg ke 2* tahun. hehe.. kenangan yg plg tak boleh lupe mase 2hb 11 kluarga shah dtg ke rumah aku. dtg pinang akula sape lagi. pastu 4hb 11 plak ulangtahun percintaan aku dan shah yg ke 2 tahun. kenangan bln 12 plak aku ke pantai cherating. aku da cite kat bwh ni kan so bace la ye..tula kenangan manis yg aku lalui sepanjang tahun 2008. aku harap tahun 2009 ni aku dpt lg byk kenangan manis. mane la tau kot2 tahun 2009 ni aku kawen kan. wahahaha..

0 comments:

Pengikut