k A t K . b A t A s


Alhamdulillah.. abis dah kejer kat kolej komuniti Kepala Batas. walopon aku g sensorang tanpa ngko wahai lokman, berjaya gak aku menjalankan misi ni selama 3 ari ngam2. kt kkkb nie ok r.. walopon peserta kursus robotik nie adalah lecturer teknologi pembuatan, tp aku salute dengan semangat dorang utk menimba pengetahuan dalam bidang robotik.. terima kasih kepada en. azam kerana memberikan kerjasama sepenuhnya sepanjang kursus nie dijalankan. tk lupa buat cikgu2 yg lain.. aperpon disebabkan aku kena wat kerje sensorang.. tk dptlah aku nk berjalan sgt kat sana... abis2 kelas kol 5.30 teros balik motel.. relx2 jap jenjalan jap g makan pastu tido.. huuu borink giler.. 2 pon mujur bos bg perdana boleh r gak aku gerak sana sini.. kalo tk lg r aku bosan.. hermm.. minggu depan aku kena attend kursus robotik kat nssdc plak.. cian tunang aku.. asik kena tggal jer.. huhuhu.. baru jumpa td.. senin ni dah nk pisah lg 2 minggu..

0 comments:

Pengikut