D i r i s e n d i r i...


Nk mula camana pn aku tk tau r.. Tp usaha dn kerja keras yg tkda penamatnya ni lah yg bnyk mengingatkn aku siapa diri kita sebenarnya.. Aku sedikit terkesima bila dgr satu cerita.. Kisah seorang yg biasa2 je dberikn rezeki yg melimpah smpai kaya raya.. Mula2 2 ok r dgr cerita ni.. Hamba Allah ni berusaha utk sampai ke tahap 2. Tp yg tk oknye bila dia lupa daratan. Lupa yg asalnya dulu ntah sapa2.. Itu r manusia kn.. Bg aku dia ke tahap skrg ni pn bukan sbb usaha dia sorang.. Kalau tk kerana bntuan org len tk jd dia cm skrg. Kalau pn bantuan 2 sket je tp kita tk tau.. Silap2 dgn bntuan yg sket 2 r yg membolehkn dia brjaya. Apapapon.. Sempat gak aku buang tebiat possing kt arena company.. Inilah aksi seorang kamen rider yg keletihan pas present kt pd jumaat lepas.. Khas utk tatapan kamen rider yg lg 2 org 2.. Keh keh keh.. Mggu dpan kita ke k.bts plak geng! Buat tunang tersayang nadiah bt Hamdan.. Sabar ye.. Bg abg setaon 2 je lg sblom abg dpt kurangkn keje outsation ni.. .. I

0 comments:

Pengikut