P e N A t N Y e R ..



Haha penat beb seharian mengajar.. dari pagi sampai malam aku kira 9 kali jer aku duduk kat kerusi.. dahla tak tido semalam dok mendownload ezora ngan sidarela.. budak kecik gf aku r nak sangat tengok citer karut marut nie.. padahal aku pon layan jugak... ermmm kesimpulannya aku puas hati r ngajar arinie.. harap2 ilmu yg di ajar tu dapat difahami sebaiknya oleh anak murid aku.. mana tk puas ati.. kol 7.30 pas abiskan kelas aku tetido kejap.. sasau aku sekejap.. penat yg berbaloi lah.. sok ada satu hari lagi nk ngajar dorang.. haha skang baru bdak kecik gf aku nie tau camana aku ngajar.. perli eh.. perli apa pulak sayang.. abg ckp yg betol.. fakta tu.. erm... apa lagi ekk ... badan dah penat.. tapi jari ngan mata nie masih dok ligat lagi kat depan laptop nie.. sok harapnya dorang boleh r apply apa yg aku ajar untuk buat mini projek dngan trainer microcontroller tu.. awek aku tu bole buat ker? entah dia belajar entah berangan nek pelamin.. wahahahahaha..

0 comments:

Pengikut