A b G N g A j A r S a Y a N g ..



Smlm bf aku dtg tak bgtau aku pon. alih2 dgr ade org panggil 'hai cik adik..' tapi aku tak toleh pon. aku pk ntah sape2 ske2 ati nk tegur2 aku wat tak tau jela.ida yg nmpak dia bgtau bf aku dtg.bila aku toleh je tgk dia tgh tersengeh..nasib ensem..dgn rmbut da potong nmpak kemas! pastu kitaorg gi mkn. arini bf aku nk ngajar klas aku kat nssdc. pagi2 lg dia da dtg bwk kan aku nasik lemak. ni yg aku suka dgn dia ni. aku tak pernah berlapar klo ada dia.hehehe.bila aku dgr bunyik hon je aku trus kua.tgk dia arini smart sgt2! baju kemeja putih biru.ensem! dia tau aku suka dia pakai baju yg mcm tu.1st time aku tgk dia pakai baju camtu mase dia jadik abg chik aku.kali ni dia pakai baju jenis yg cmtu time kitaorg da bercinta setahun 8 bulan 12 hari.lama da kan?nk dipendekkan cite smpai la wktu tghari nk gi ke klas.dia yg amek aku dari uma sbb ida ngn sue tak dgt ada hal kat ciast.bila da masuk nssdc berdebar2 jugak aku nk masok klas dia.aku da biasa tgk dia ngajar tapi tak pernah ngajar secara formal. jadinya arini aku dapat tgk cara dia ngajar dlm klas. aku dari awal klas tu rase nk tergelak tapi aku cover je.dia ngajar aku paham tapi ada jugak yg tak paham. overall bestla blajar klas bf aku ngajar ni. aku tgk budak2 lain pon happy je asik tergelak je. tak mcm cik2 lain ngajar dorang senyap je. mula2 tu dia suka perli aku. geram je aku rase tapi nk tergelak pon ada. nntila aku smbg lagi. da nk balik ni.daaaaaa

0 comments:

Pengikut