H i B u R v S s E d E k A h


Sbnrnye mase aku ngn bf aku tgk 3 org lelaki yg menyanyi tu aku terfikir apa yang aku nk gelarkan dorg ni samada peminta sedekah atau pun cuma penghibur. Yang wat kan aku terfikir mase slh sorg drpd lelaki tu bawak topi dia ke org ramai untuk minta duit. Aku tahu dorg tu bukan paksa penonton yg tgk persembahan dorg tu bg duit tapi bila dorg da minta duit tu bukan ked a dikira peminta sedekah? Sbb tula aku tny bf aku. Dia kata bukan. Dorg tu hanya nk hiburkan penonton yg tgk. Klo hanya nk hiburkan nape perlu minta duit? Tak sama kah dorg tu dgn org kurg upaya yg aku selalu lihat kat pasar mlm tu? Bezanya yg kt psr mlm tu org kurg upaya dn yg kat CM ni org yg lebih upaya. Huhuhu.. nyanyi tetap sama. Main jugak alat muzik. Jadi ape perbezaannya. Aku bukan ape cuma tak berapa selesa dgn org yg jenis nk kan keuntungan dgn cara yg senang dan cepat tnpa usaha lbh. Tapi kata bf aku org yg cmni tak semestinya hanya bergantung dgn kerja menyanyi untuk dptkan duit. Dorg ada keje lain dan hanya menyanyi dpn org ramai cmni untuk suka2 saja. Betol ke? Klo hny suka2 nape tak nyanyi hari sbtu ahad shj yg mmg waktu org cuti? Wallahualam..

0 comments:

Pengikut