m A m A b U y U N g ..


Lama da aku tak tulis blog ni. Agak sebok sket sejak akhir2 nih. Skang ni pon muntah2 aku da benti. perot pon makin besar. Berat makin bertambah. Makan pon semakin berselera.. sume mknn yg aku nmpk depan mata sumenye nmpk sedap dan klo bole nk rase. hehehe.. betollah kata mak, bila kita da ilang mabok dan muntah2 selera mkn tu semakin membuak2.. akibatnye berat mendadak 3 kg dlm mase tak sampai sebulan. Jadi, esok aku harus pegi ke klinik utk minum air gula (glukos). Mengikut sumber2 yg boleh dipercayai air gula tu tak sedap dan meloyakan sbb terlalu pekat. Ermmm.. takot gak bila dgr. Tunggu jela keputusannye esok cmne. huuu.. skang ni baby dlm perot da gerak2.. kekdg tu menendang2 lbh2 lagi bila aku tido hempap perot. mungkin dia tersepit kot.. tu yg dia bg isyarat suh aku beralih kedudukan tido. akibatnye setiap malam aku tido tak nyenyak. senang sgtt tersedar.. haa tu pjg umur dia, da menendang2 nih.. aduhai.. bila terasa baby menendang aku cepat2 tarik tgn laki aku suh rase. masalahnye bila tgn ayah dia ni melekap je kat perot aku, dia terus senyap. cm tetau je tgn ayah dia. tak tahula ape yg dia rase. agaknye tgn ayah dia bau rokok kot. tu yg dia senyap je tu.. wahahahaha.. so smpai skang ni la laki aku masih lagi tak dpt rase gerakan anak dia dlm perot ni.. rugi rugi.. takpe tunggu lagi sebulan dua lagi insyaallah dia bole rase tak pon bole nmpk bby tu gerak2. dan mase lebih kurang 2 bulan lagi utk aku wat scanning baby.. tak sabar nk tgk.. k la smpai sini je dulu sbb aku kne tido awal arini. sok nk g checkup, nk rebut jadi pesakit yg pertama smpai klinik kesihatan tu. smpai awal insyallah abes pon awal. betol tak? sekian....

0 comments:

Pengikut