2 4 H a R i L a G i . .

Semakin hari semakin dekat.. lagi 24 hari.. masa berlalu sangat2 pantas. tak terasa yang diri sendiri da semakin tua semakin da nak jadi isteri org. arrghhh!! takotnye! korang jgn pk lain plak ehh.. aku cuma takot nk pikul tanggungjawab nk jadi isteri dan kemudian ibu plak. tadi, puan naimah yang mengajar aku mase kat ciast dulu tepon. dia pun tak percaya yg aku da nk kawen. hehe.. terima kasih puan. sanggup puan tepon saya. sy sgt menghargainya. =) tapi puan naimah ckp dia tak dpt dtg mase majlis perkahwinan aku nanti. Ada hal yang tak boleh dielakkan katanya. tak perla puan, doa dari puan pun da cukup utk kami. itu yang kami harapkan. cuma puan rugila tak dpt mkn nasik beriyani kitorg. ha nasik beriyani tau. rugi tak datang. siap ade karaoke lagi. eh macam2 la ade.(ayat pancing suh dtg jugak. ekekekeke..) jadi, kepada sesapa yang kami jemput dtg ke majlis perkahwinan kami, datangla kalo takde aral melintang. semoga dengan kehadiran kamu semua akan membuatkan majlis kami lebih meriah lagi dan diberkati Allah. Insyaallah..

0 comments:

Pengikut