M e R a J 0 k P u L a K. . .


d
ah lama tak menulis dalam blog nie.. huhu tiada langsung masa terluang yang dapat digunakan untuk update blog kitorang nie.. mungkin ada juga pelawat2 tetap blog kami yg tertanya2 perkembangan kitorang sekarang nie.. hehehehe perasan plak aku ekk.. aperpon Alhamdulillah masa kami yg padat telah digunakan dan diisi dengan waktu kerja dan perkara2 yg mendatang kan faedah.. kitorang sibuk sket terutamanya aku lah.. niepon sementara menunggu student2 aku buat test maka dapatlah aku luangkan masa mengupdate blog nie.. heheheheh.. sabtu ahad yg lepas full day attend kursus kahwin kat Taman semarak Nilai. yes.. dah dapat sijil.. disebabkan arini aku kejer dari pg sampai malam maka esoklah kirenya aku g amek borang nikah kat pejabat agama.. ptg g wat test hiv dan talesemia.. ehh betol ker aku eja? lebih kurang jerla eh.. malamnya aku akan jumpa imam masjid kariah tempat aku bermastautin untuk pengesahan akuan bujang.. huhu aku kan kejer sendiri.. terpaksalah imam kariah yg sahkan aku nie bujang terangtang-tang!.. rabu hantar balik borang2 tadi ke pejabat agama.. masa kursus semalam ustaz kata borang diproses dalam masa 3 hari.. so dengan pastinya aku hanya boleh serahkan borang nikah kepada pihak perempuan seawal2nya minggu depan.. cakap pasal pihak perempuan aka tunang aku lah kan.. arini kan ari jadik dia.. aku bolehlah plak lupa nak wish! padahal dari minggu lepas lagi dah aku dah ingat.. dari minggu lepas jugak aku buat2 tak ingat besday dia dah dekat.. hah ko last2 betol2 lupa! huhuhu.. skang nie beliau sedang merajok sakan sebab aku terlupa nak wish.. padan muka aku.. aperpon diucapkan dan di doakan semoga sayang panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknya.. amin.. jangan merajok lama2.. kita kan dah tak lama dah nak kawen heheheheheh.. janganlah diharapkan sangat suprise2 nie.. kang tetiba sakit jantung kang? sapa yg susah? kalo pasal adiah tu.. bukankah semalam abg dah belikan penyangkut baju yg syg suh abg belikan magrib2 tu? kire adiah arijadik la tu ehh... wakakakakaka.. aperpon.. jgn pk negative sangat.. tak semestinya org len tak wish bermakna org len dah tak ingat kat sayang.. mungkin dorang terlupa nak makan susu enfagrow.. sebab tu dorang takda perhatian pada sayang.. ala cam yg kat iklan tu.. kih kih kih.. tak kait pon kan.. sabor yerk.. nanti abg bagi adiah best punyer!!!.. tunggu.... kih kih kih..

0 comments:

Pengikut