p. M. r.















T
ahniah buat anak buah aku Amirul Asyrani b. A.Ramlee (yg pakai cermin mata tu) sbb dpt keputusan pmr yg agak baik. walopon along tk dpt skor 8A tapi cik yon bangga jugakla.. yerla along bukan nya sekolah kt bandar.. hatta bebudak yg sekolah kt sekolah elite pon blom tentu dpt keputusan yg memberangsangkan.. anak buah aku nie dpt 3A,4B.1D.. huh sebijik cam keputusan pmr cik yon ko nie.. aku pon dulu dpt 3a,4b,1d jugak.. tapi yg sama pendidikan islam dpt A, dan b.i dpt D.. hahahaha tersama plak kita long.. so pada pandangan cik yon.. along boleh usaha memajukan diri lagi.. mudah2han dapat masuk sekolah yg along nk sangat2 tu.. belajarlah rerajin lepas nie.. huhu dan di atas keputusan pmr along jugak duit cik yon akan melayang.. heheheh tapi cik yon ikhlas tao.. tu lah.. bebudak sekarang nie kena rangsang dengan ganjaran.. bagi aku la.. kadang perlu jugak dengan menawarkan ganjaran nie.. bukan nk melemakkan dorang dengan duit tapi sebagai ganjaran dan hadiah dan mengajar dorang kalo nk dptkan sesuatu tu kena usaha yg jitu dan niat yg betul.. maka terbanglah duit aku sebab aku dah janji dengan anak buah aku nie.. 1A=100, 1B=50,1C=0,1D=-50,1E=-100.. haha nasib bek dia tk skor a kat math,sains dan b.i.. kalo tk terbang lg kena belikan laptop.. wawawa..

0 comments:

Pengikut