IRB2400 & IRB140


congratulations to all my students.. i wish and i hope some day you all will got the best job and career. credits to CIM22 and CIM23 students of Nssdc intake july 2009. aku belom pernah kena pow rokok ngan student.. tunggu nanti elaun korang masok aku pow balik! wawawa.. video nie di ambil masa bebudak cim22 pas abis wat test modul cim ngan aku.. ada diantara dorang request nk programkan IRB2400 dan IRB140. mungkin dorang ralat class dorang tk dpt menjawab soalan yg aku bagi ari jumaat lepas tapi team dari kelas cim23 boleh buat soalan tu dgn cemerlangnya.. so aku pon beri satu soalan dan suh dorang setelkan.. soalan yg aku bagi payah la siket dari soalan test dorang.. utk test modul cim aku bagi soalan supaya setiap pelajar programkan IRB2400 atau IRB140 dengan task pick and place sahaja. tapi yg nie aku suh dorang pick n place on the air diantara IRB2400 ngan IRB140.. student yg bersungguh2 menjayakan soalan nie adalah shahrizuan, nasriq dan andy.. sedikit sebanyak aku tk nafikan yg aku bangga la jugak dgn dorang.. hahahaha.. sikit lagi aku nk terkembang idong nie.. manakan tidak dalam masa 3 hari dorang dah boleh proramkan IRB robot keluaran ABB walopon secara basic.. tahniah2! aperpon ingat 4 perkara sebelom 4 perkara.. 5S jgn lupa.. wawawawa...

0 comments:

Pengikut