h A R i b A k A L t i B a . .

Sejak raya aku da lame tak update blog. bz tu bz jugak tapi bile da ade mase aku takde idea plak nk taip ape. ni pon nak kene amek mood dulu baru ble dtg idea. sbnrnye aku tgh bosan. tunang aku kje. sbulan full kls dia ngajar kat nssdc. alhamdulillah.. rezki nk kawen. hehe.sbnrnye aku tak sabo nk balik melaka. nk tgk baju yg aku da tempah aritu. baju utk majlis... eh tak bole bgtau. rahsia. hehe. (iskh poyonye) sampai temimpi2 dibuatnye sbbkan tak sabo sgt nk tgk baju tu. sbbkan aku tak abes lagi beli brg hntrn, so aku tak bole balik melaka dulu. nk kumpulkan sume baru bole balik. pastu nk dok lme sket kat melaka. (peh, mcm takde kls jek!) hheeheh.. so kepada saudara-mara dan sahabat2 yg terdekat, jemputla ke melaka pada hari raya haji yg ke2. mari kita sama2 memeriahkan lagi majlis ini. pakaian mestila sopan (ala2 nk pegi beraya). kalo pakai baju wane pink, geng blah laki tapi klo pakai baju wane ijao geng blah pompuan. kalo baju wane selain dari pink dn ijou pon bole dtg takde msalah. hehehe.. yg penting masuk adalah percuma. heeee..

0 comments:

Pengikut