N a N G E s D i M a L a M s E L a S A . .


Kenapa arini byk nyamok ekk? nk kata arini ujan tak jugak.. eh eh.. ujan kat luar uma mmg takde tapi ujan kat dlm uma ni ade.. nak tau sbb ape? sbbkan ade 3 org nanges sakan nk berpisah. sbnrnye 2 org je yg nanges sakan, yg sorg lg tu sbg plakon tmbhn jek (ececeh..yeke?).. actually dorg be2 ni 'alin ngn dila'-(bukan nama sebenar) sedih sbb dorg nk berpisah dengan 'k.nadiah'-(bukan nama sebenar) dorg ni.. yerla 'k.nadiah' dorg ni la yg jage dorg(eh, yeke?), masakkan untuk dorg(time rajin je tu..), lipatkan baju dorg (tu pon baru skali je..), belikan ridset(aitt ni pon masok jugak ke?) dan tlg belikan beger ngn air ( ni sbb tak sanggup tgk adik2 kesayangan kat uma kelaparan..huuu).. Perhatian ye.. ni bukan aku syok sendiri tulis tapi ni aku copy kat blog dila (ala yg dilady -gadislimau tu.. anda sume bole tgk kat followers yg pakai tudung itam tu..cehh promote..) ok bebalik pada tajok "nanges di malam selasa.." mule2 dorg ni kene tipu ngn aku. aku ckp nk balik kg esok tp sbnrnye2 ari kames.. da la dorg bantai nanges sampai tak nk tido.. yerla nk spend mase untuk k.nadiah yang tersayang.. chewah..poyonye..hehehe.. sbnrnye aku pon sedih jugak bile nk berpisah ngn dorg ni.. yerla aku mane ade adik pompuan. banyak jasa yg dorg da bagi pada aku. contoh sggup begaduh ngn housemate sendiri sbbkan aku..(cehh ade jugak org gado sbb aku kan..terharu aku..huhu.) aku nanges sbb rabbit aku yg salju tu mati dorg jugak yg pujuk. bile aku kelaparan di tengah malam dorg bagi maggi dan buatkan air milo (besar pahala tuhh..) mase aku takde bilik dulu dorg yg pelawa tido bilik dorg.. walaupon aku tahu dorg tak selesa sbb sempit tapi dorg ajak jugak.. huhuhu.. sedih bile tringatkan balik.. kami ketawa bersama, makan bersama(makanan favourite kitorg ialah mamee), tido bersama, mengumpat bersama (oppss!!), menangis bersama(ehh rasenye baru tadi je kot..haha), mandi je yg tak pernah bersama(nanti abg shah mara).. huuu.. sbnrnye aku tak pernah pon nanges sbb nk berpisah ngn kwn2 walaupon kawan baik(kata je kwn baik, klo kwn baik tak tikam kwnnye dr belakang btol tak?huuu).. lebih baik kwn ngn adik2 ni yg pandai hargai kite.. btol tak? umur tu tak jadi masalah klo nk berkawan.. nk cite sket(bedah tompel bak kata dila) dila ngn alin ni suke berperang mulot.. dila suke nyakat alin.. dan waktu dorg perang mulot tu aku mesti kat tengah2.. ntah nape aku pon tak tahu.. mcm nk suh aku jadik pengadil jek..(ha? pengadil ke batu api?hehehe..) huhu.. tapi time tido aku pon kat tengah2 dorg gak.. klo tido tgh2 nnti dpt pelok dari alin..hehe.. ape2 pon untuk adik2 yang tersayang(sbb sggup nanges krn aku..) amalina, siti nur adila dan siti nurhijjah(dia ni nanges mase aku takde bilik dulu. sbb dia kata dia pon ade akak jugak so dia tak sanggup tgk akak dia tak de bilik nk tukar baju..huuu), aku sayang korang sume.. nanti bila da kat tempat baru jage diri elok2. jage nama ciast.. jgn nakal2.. aku da tak dpt nk ajar korg wat transparency ngn wim lg(ceh.. mcm byk sgt je aku ajo).. kepada dila ngn alin plak jgn gado2 bile aku da takde nnti. ingat aku sentiase lg2 dlm doa korg.. heehe..doakan aku bahagia dgn abg shah yek.. ingat kenangan kite jln same2 gi sup ani ngn hot market.. ingat siti nurhaliza ingatla aku.. huahuahua.. kenangan kite bersama tak kan dapat aku lupekan.. trime kasih sgt2 sbb da penuhkan idup aku dengan gelak tawa dan merajok korg.. i love you all.. muuaahhhh!!!

0 comments:

Pengikut