a N a i 2 y G m E n G g E R u N k A N !




Semalam kiotrg (dila, alin ngn aku) sibok ngemas brg masing2 sbb kami sume da nk berpindah dari uma ni.. bdk2 yg len sume da nk gi internship ( kecuali aku yg tak abes lagi dlpv tapi kene pindah jugak).. sedang sibok ngemas kami digemparkan dengan berita yg menyusahkan hati kami iaitu berita anai2 yg mengganas!! habis segala fail2, nota2, ngn kotak2 telah dimentekedarah oleh anai2 dengan lahapnye.. almari tuan uma pon turun menjadi mangsa keadaan.. nasibla barang2 aku takde kat situ.. klo tidak aku sumpah keturunan anai2 jadi itam cm dayang senandung sehinggalah anai2 tersebut berkahwin dengan gajah barula sumpahan itu hilang.. iskhh ape ni ngarot jekk aku.. berbalik semula pasal anai2 yg mengganaz tadi, aku rase geli bila tgk dorg sume terkeluar dari sarangnye sbbkan da terpengsan bila kami spray dorg dengan shieldtox.. huhu padan muke deme..(eh deme ke kome ek? ahh hentam jela).. tula sape suh jahat sgt mkn nota ngn fail2 kami.. byk lagi bende lain bole makan.. nasibla kome(gune kome plak sbb tadi da gune deme) tak bole makan dinding klo idak kami ni da bole nmpak org india sebela uma kami ni tao.. da jom kite tgk gmbr yg sempat diambil di tempat kejadian.. Zzzaassszz..

0 comments:

Pengikut