M u H a m M a D S u F i Y . . .


hehe.. ari jumaat lepas kitorang berbuka puasa kat umah kila ngan hisham kt nilai.. yg sebenarnya kitorang ada banyak tujuan g buka puasa kat nilai.. antaranya sebab nak tengok baby.. hehehehe... bersempena aku kejer sekerat ari start ari jumaat sampai ari selasa minggu depan maka aku pon amek kesempatan bermalam dirumah kila semalam..dah lama aku ngan tunang aku nk tengok baby si kila ngan hisyam.. tp yerla masa nk g aritu nadiah demam .. pas dia elok aku plak demam.. pastu sibuk memanjang dengan kerje..baru skang bolan puasa nie aku berkesempatan melawat adik aku yg dok kat nilai nie.. hehehe dpt tengok baby.. tujuan kedua kitorang berkampung selama dua hari kt nilai plak ialah untuk beli barang2 hantaran kitorang kat nilai 3.. huh.. penat tul dgn panasnyer.. lapar nyer.. sampai dua kali g nilai 3.. malam sekali dengan kila ngan hisyam.. petang sekali.. aper2 pon dapatlah jugak apa yg di cari.. tp ada lg yg tak dapat di cari kt nilai 3 nie.. barangnyer ader tp aku ngan nadiah tk berkenan langsung.. barang yang paling lama dan memenatkan kitorang carik adalah sepasang rehal kayu jati.. abis dah seluruh pelosok nilai 3 tu aku ngan nadiah round.. last2 jumpa gak.. tu pon terperasan.. ngam2 tinggal dua jer rehal kayu jati yg last.. memang kena r.. satu kecik sket.. satu lagi besar sket..ukiranya pon cantek dan simple.. minggu depan nk carik bahan untuk gubahan plak.. huuu nk kawen..

0 comments:

Pengikut