r E z E k I N k k A w E n !

Alhamdulillah..setelah lama aku menunggu untuk dipanggil ke temuduga spa, skang barula dapat. tapi baru temuduga jela lom dapat keje lagi. tapi aku bersyukur sbb walaupun panggilan temuduga je. tapi takpe sbb kalo tak dipanggil temuduga lg la peluang dapat keje krjn tu tipis.aku bersyukur sbb dalam ramai2 org aku yg terpilih. gaji diploma plak tu. agaknye ni rezeki untuk aku sbb nk kawen kot. hehehe.. aku bersemangat nk gi temuduga 29hb ni. tapi tak dinafikan aku ade jugak rase nervous. sesiapa yg bace ni tolongla doakan aku berjaya dalam temuduga tu nnti k. abah mak dan tunang tersayang yg jadik pembakar semangat untuk aku pegi temuduga tu. berbekalkan pengalaman temuduga sebanyak 3x (temuduga nk masok diploma ciast, diploma lanjutan ciast dan temuduga jmti) aku yakin aku bole dapat keje sebagai penolong pegawai tadbir ni. ape2 pon aku kene berusaha sungguh2 utk lulus temuduga yg tinggal bape hari je lagi ni. kata mak abah aku kalo dapat keje bole cepat kawen.. huahuahua.. tapi yg penting peluang keje ni hanya datang sekali je. so aku taknk sia-siakannye..

0 comments:

Pengikut