k E k A s I h G e L a P k U..

video
Cian manis.. manis tak biasa ngn laki lg2 kalo ramai cmtu.. manis seekor rabbit yg pemalu mcm tuan dia.. ehehehehe.. skang manis da besar.. dan garang! mcm tuan dia jugak.. kuang kuang kuang.. pantang marah sket mesti kena gigit.. tapi yg aku perhatikan pada manis ni dia kesunyian.. takde kawan2.. bila aku lepaskan dia tempat pertama yang dia akan pergi kat sebelah sangkar hamster.. dia duduk melunjur sambil perhatikan hamster bermain2.. hehehe.. comel sgt.. kekedg tu nmpak mcm dorang bebual.. cume aku je yg tak paham.. agaknye manis ckp ngn mak hamster tu yg dia pon teringin nk anak ramai cm mak hamster tu.. huhu.. memandai je aku.. hehehe.. kalo budak uma abg nk beli rabbit jantan utk manis beli la cepat.. nnti manis dapat kawan.. kalo nk beli tu beli la warna putih ke atau coklat cair.. nnti dapat anak mcm2 warne.. colourful gitu.. hehehe.. beli la kat mid valley.. ala tak mahal pon rm48 je.. jgn lupe beli mknn skali.. ha! dan yg paling penting beli rabbit jantan yang da beso sket.. jgn beli yg kecik nnti manis da tua yg jntn tu mude lagi.. ceh demand plak aku.. nnti aku balik cuti ni manis kene duduk ngn papa dia.. tak tau la cmne nnti.. harapnye manis takla takot.. ape2 pon mama sayang manis.. kau la kekasih gelap ku..

0 comments:

Pengikut