A z A m t A h U N b A R u k U. . .


Selamat tahun baru abg.. sekarang da masok tahun 2009. syg harap tahun ni kita lebih matang dari tahun yg lepas. so ape azam abg untuk tahun baru 2009 ni? tahun lps berazam nk beli moto LC da dpt sebijik. sayang bukan main lagi. pantang kotor sket da basoh. tahun ni plak ape? nak keje lbh kuat? nk beli kereta? nk beli rumah? atau.... nk berhenti merokok? opss.! wahahaha.. jgn kata abg berazam nk jadik kamen rider dala. kalo abg jadik kamen rider syg kene jadik power puff girl. huhuhu..aritu syg tny abg, abg jwb tak payah tunggu tahun baru. bila2 pon kita bole berazam. betol jugak ckp abg tu bila2 kita bole berazam tp biarla ape yg kita azamkan tu jadi realiti. jgn berazam je tapi lgsg takde hasilnye. betol tak? ermm..tahun 2009 ni syg berazam nk jadi lbh matang. tak nk liat2 bangon pagi lg. hehehe.. syg nk jadi seorg yg berjimat dan kurangkan shopping.( tp tu kalo ngn abg je.kalo ngn mak syg nk shopping byk2.wahahaha..) lagi syg nk tingkatkan mutu masakan syg. chewahhh!! (aritu kan atam puji syg goreng ayam sedap. dia siap suh mak bljr ngn syg lg cmne nk goreng ayam sedap cmtu. muaahahahaha..lawak2) syg nk belajar rajin2 pstu nk dpt keje yg elok. mak ngn abah ckp kalo syg dpt keje krjn cepat, cepatla kite bole kawen. wahahahaha.. .(mak & abah jgn mara ye..) so abg kene bersedia dr skrg. kalo da bersedia kene bersedia lagi. hehe. syg pon nk kumpol duit. tp duit syiling jela yg syg mampu. muahahahaha.. rasenye tu jela kot azam tahun baru syg. sbnrnye byk lagi tapi kang tak larat plak nk bace. okla smpai sini je cite azam tahun baru syg. nnti syg smbg lagi pada episod yg akan datang.. daaaaaa

0 comments:

Pengikut