S e R o N o K n Y e R ..


Erm..aku da lame tak taip kat blog ni. mmg betol pon wireless kat nssdc ni tak bape ok.kejap2 putus.kekdg tu aku ngn shah tgh skype asik terputus jek....tanggal 7hb 8 1981 lahirla sorg putera ke dunia..putera ape?putera idaman aku la..hehe.aku ingat lagi mase kitaorg adik beradik aku belikan kad hari jadi untuk bf aku pastu tampalkan gambar kelas kami.sbnrnya gambar kelas tu aku pilih sebab gambar aku dgn dia tgh berdiri sebelah2.hehehe....mase besday dia 7hb tu aku tak dpt smbut sbb aku ada klas.tapi sbtu tu kitaorg gi genting bersama ngn budak klas ie sem5.. adalah dlm 12 org termasuk aku sekali.bagos jugak dorg wat camni.seronok gi ramai2 tmbah plak ada kak dayang menambahkan ceria suasana.bf aku ngan bf miza si wak plak suka menyakat kak dayang.. tapi ceria aku seronok sgt.pae2 pon aku dpt rasakan yg bf aku gembira dpt smbut besday dia dn dpt mkn kek coklat walapon sume mase tu da ngntok dan penat sgt..abang...syg doakan abg panjang umur, murah rezeki byk2 pastu kita kawen dan bina hidup yg bahagia mcm kuarga abg dan kuarga syg..amin ya rabbalalamin..aku nk cerita pasal pengalaman aku gi genting.seronok sgt2! walaupon aku tak main byk game kat situ tapi aku da cukup seronok dah.ada bf aku disisi aku sentiasa da wat kan aku gembira. aku tgk bf aku ni pon seronok sgt mase tu. asik tergelak2 jek. tapi agaknya sebabkan cuaca yg sejuk lebih dari biasa, bf aku terkena selsema pastu demam.walapon dmm dia bole lagi nk nyakat org lain.hehehe..mase kat genting aku terjumpa senior sekola aku dulu merangkap akak angkat aku dulu.kat sana aku cuma main 7 game je.game yg tak akan mencabot jantung.hehehe..1st aku naik keretapi ngn kwn2 dan semestinya bersama bf yg tersayang.hehehe..2nd aku naik matahari ala yg bulat mcm kat funfair tu.then kitaorg gi masok kat umah pirate.pastu aku naik kereta kecik.round2 pusing genting.yg speselnya kereta yg aku naik ngn shah tu ada hon..kereta lain takde hon sbbnya hon tu shah yg bunyikkan sendiri..hehehehe..pastu kitorg gi main boat.seronok sgt..disebabkan hari tu hujan aku tak dpt nk main game outdoor byk2.lps main boat kitaorg gi naik ulat bulu..hehehe..last sekali kitaorg gi masok kat crazy lab.takde ape pon dlm tu.wat pening kepala aku je.huhuhu..kitaorg balik kol 7.30 naik kereta kabel.seronok jugak naik kereta kabel tu.aku tak pernah naik pon sebelom ni.bila da naik ni aku da ada pengalaman baru.balik nnti bole la aku cite kat fmly aku.hehehe..aku bercadang ngn bf aku bile kami da kawen nnti kami nk gi honeymoon kat paris pulak..hehehe..nak tau ak sebab apa.. sebab kat sana tak yah nek keter kabel harapnyer.. kalo tak nanti ader org tu gayat semacam jer... hehehehe

0 comments:

Pengikut