S u P C e N D a W a N ...


Lama jugak tk menulis kat blog nie.. hermm sekali kejer datang melambak bz jer.. tp bz sangat ke? tk jugak.. bdak kecik nie pon tk da mencoret lg dalam blog nie.. tp aku paham.. almaklum wireless kt nssdc tk ok kot.. aku bz ngan kejer, si bdak kecik nie bz aper plak? apa?..bz nk bertunang? keh keh keh.. se bz2 aku sempat gak bawak bdak kecik nie ronda2 kat mantin masa aku gi ngajar subjek computer interface minggu lepas.... yg bestnyer masa aku bawak g kolej lagenda kt mantin bole plak awek aku nie tanya kitorang kt negara mana? hua hua hua hua... aku pon masa first time g kolej lagenda camtu jugak.. kalo kt Klang ke kt tempat len sibuk ngan mat bangla mat indon.. tp kat sini penoh ngan mat afrika.. ramai gak afrika belajar kt kolej lagenda nie.. bila dah ramai tu yg masok paper ada mat afrika kena tikam kt mantin.. hai la dunia.. macam2.. cerita pasal kolej lagenda ni plak.. aku tgk sosial kt sini amalah dashat.. dulu aku baca kt mastika jer.. la ni btol r ada awek melayu yg sangkut ngan mat afrika.. student2 kt sini plak cam dah lupa pegangan agama... pukul 3 pg masih ada yg berendut berdua duaan dalam gelap kat tasik.. aku tgk tasik kt situ takda r besar mana.. tp pasangan belangkas cam tk cukup port nk buat adengan dosa.. ermm kalola dorang jumpa tasik shah alam.. agaknyer ibarat syurga bg dorang.. kat tasik shah alam pon mujur ada penguatkuasaan.. tu pon ada jugak yg kelepet carik port wat adengan dosa.. mungkin sebab perasaan malu dorang senipis kulit bawang... aper lagi nk citter ekk.. haa.. kat mantin nie ada satu tempat makan yg spesial.. kat kedai makan kt batu 8 mantin, dekat jer dgn surau dan NSSDC.. order jerla apa jenis menu yg ada kat situ.. semuanya bagi aku OK! sedap.. ada citarasa tersendiri dan membangkitkan selera aku nk makan.. aku ngan budak kecik nie selalu jugak makan kat situ.. dan semestinyer bdak kecik nie selalu order menu feveret dia..SUP CENDAWAN!.. huu tak abis2 ngan sup cendawan.. pastu telur bungkus.. naperla syg suka sangat ngan sup cendawan? tap kedai makan tu tempatnyer memang ok.. jarak meja makan antara satu sama lain pon jauh.. tk macam kedai makan lain yg kitorang pegi.. sempit.. nak berbual hal2 peribadi pon tk selesa... kat kedai makan nie layanan pon ok!.. sesapa gi mantin nk makan sedap2 bolelah g kedai tu yerk.. tp kedai makan nie bukak jam 6ptg hingga 12 tgh mlm jer.. huhuhu kalo siang korang gi lah kat kedai makan mantin popular kt pekan mantin.. situ pon ok.. tp agak sesak la...

0 comments:

Pengikut