b L 0 g B a R u K a M i


Arini boyfriend aku bgtahu yg dia ada buat satu blog untuk kami. Sebenarnya aku tak la bape tahu sgt pasal blog ni. Cuma yg aku tahu blog ni untuk kita luahkan perasaan. Bf aku berikan nama blog kami keroncong emas. Nape dia bg nama keroncong emas ek? Itu dia sorang saje yg tahu. Nama tak penting. Yang penting apa yg kami nk luahkan dalam blog ni.. Dia pon mmg suka pada benda2 seni camni. Org kata org yg seni ni jiwang? Betul ke? Klo betul bf aku tu jiwang la ek? Heheh.. tapi ada jugak org kata jiwang tu romantik. Yg tu aku setuju. Sbbnya bf aku ni mmg romantik..nk tahu sbb ape? Slh satu sbabnya dia suka nyanyikan aku lagu yg ada kisah disebalik percintaan kami. Berbalik pada blog ni aku cuma baca dan taip apa yang aku nk taip. Yang lain bf aku yang amek alih. Aku tak brape pakar jadinya aku serahkan pada yang pakar. So aku harap ramai la yg suka baca blog kami ni..

0 comments:

Pengikut